DISSABTE 23 de juliol 2022. 22:00h
Comparteix aquest esdeveniment amb els teus amics!
Una vegada comprades, les entrades no es retornaran ni es faran canvis de nom , excepte si afegeixes l'assegurança de devolució i canvi de nom durant la compra.
IMPORTANT: no podràs accedir a un esdeveniment si l'entrada no està al teu nom
Les entrades són personals i intransferibles, recorda emplenar les dades dels assistents correctament.
La venda d’entrades finalitzarà en:
Grup de Valencià creat en 2007. Els Fabulosos Blueshakers són el ball, els ritmes excitants i contagiosos, la festa i la diversió però també la professionalitat, l’energia, l’elegància, el feeling. Blues en la seva versió més alegre i dinàmica, gràcies a la seva versatilitat i bon gust, van ser els guanyadors del VII Concurs de Blues de la Societat de Blues de Barcelona, del qual van publicar l’àlbum Live At Night (2018).
La formació inclou a Lizzy Lee a la veu, Jorge Gener a l’harmònica, Ricardo Gener a la guitarra, Paco Rubiales al baix i contrabaix i Juanjo Iniesta a la bateria, realitzant un repertori que es mou entre el blues de Chicago, el jump blues, el blues de Texas i algunes influències de rhythm & blues.