Preguntes freqüents

 

COMPRA D’ENTRADES

És segur comprar entrades a ebreticket?
Totalment. Ebreticket disposa de total seguretat en les transaccions ja que s’allotja en un servidor segur, com indica la capçalera del navegador https:// amb el cadenat verd, el que significa que tota la informació que s’envia i rep entre el navegador i el servidor, està encriptada.
Ebreticket en cap moment pot disposar de la informació de les targetes dels clients, ja que els pagaments es tramiten a través de la plataforma Redsys.


Si se suspèn l’esdeveniment, em retornen les despeses de gestió?
No, Ebreticket en cap cas participa com a promotor en els esdeveniments, únicament gestiona la venda d’entrades en línia. Per tant, per a les gestions ja realitzades, no es contempla la devolució de l’import.


Si se suspèn l’esdeveniment, em tornen els diners de les entrades?
Tal com s’indica en els termes i condicions, ebreticket no es responsabilitza de la devolució en cas de suspensió, sent l’organitzador de l’esdeveniment qui s’ha de fer càrrec de la mateixa, així com informar de les condicions als usuaris.


Ja he comprat la meva entrada i ara, què?
Rebràs un correu electrònic, amb la confirmació de la compra i un enllaç per descarregar les teves entrades, que podràs imprimir per presentar-les en l’accés a l’esdeveniment.


Les entrades són nominatives, què significa això?
Vol dir que cada entrada té el nom del comprador, per tant són d’ús personal i intransferible. L’organitzador pot sol·licitar en l’accés de l’esdeveniment, qualsevol document que acrediti la identitat del comprador.

 

 

ORGANITZADORS

He que pagar per publicar el meu esdeveniment?
No, publicar el teu esdeveniment és gratis!
Solament pagaràs un percentatge de cada entrada venuda.

Què em cal per crear un esdeveniment?
Únicament et cal disposar d’un compte bancari per realitzar els cobraments, i tenir totes les dades de l’esdeveniment, com data, lloc, aforament, preu de les entrades, etc. Només has d’emplenar el formulari afegir esdeveniment i ho publicarem al més aviat possible.

Què comissió es porta Ebreticket?
Ens agraden les coses clares, per això t’expliquem tot detalladament:
Ebreticket cobra entre un 7% i un 10% per despeses de gestió, que es pot mostrar com a despeses de gestió per al client, o incloure-ho en el preu final.  

A més, invertim voltant d’un 1% en les campanyes publicitàries de cada esdeveniment a les xarxes socials.

Per què vendre les meves entrades a Ebreticket?
T’expliquem alguns dels avantatges de vendre les teves entrades anticipades al nostre portal:

  • Ebreticket és un portal de venda d’entrades de les Terres de l’Ebre en català.
  • Som una de les 3 plataformes més barates que trobaràs per a la venda d’entrades online
  • Per cada esdeveniment creem una campanya en xarxes socials que arriba almenys a 3000 persones, amb un enllaç directe a la pàgina del teu esdeveniment.
  • Amb un sol click, els visitants poden compartir el teu esdeveniment a les seves xarxes socials.
  • Tu mateix@ pots crear el teu propi esdeveniment, seleccionant el nombre d’entrades, preu de les mateixes, fins i tot pots crear diversos tiquets amb diferents preus per a cada esdeveniment.
  • Enviem un mailing a tots els nostres subscriptors interessats en esdeveniments que coincideixin amb el tipus d’esdeveniment que publiques.
  • Cada assistent rep un correu amb el tiquet al seu nom, per poder imprimir-lo i presentar-lo a l’entrada de l’esdeveniment, o mostrar-ho en el seu mòbil. Cada entrada conté un nombre de tiquet, nom de l’assistent, un codi de seguretat, i un codi QR que la fan única.
  • Es pot confirmar l’entrada en un segon, amb una aplicació gratuïta que permet llegir els codis QR des de qualsevol dispositiu mòbil o tablet.

 

Quina seguretat ofereix Ebreticket respecte a la falsificació d’entrades?
Cada entrada és nominativa, és a dir, inclou el nom i cognom de l’assistent. També té un número únic de tiquet i codi de seguretat. A més, incorpora un codi QR únic.